4/25/2015

Tytułem wstępu

   Jakiś czas temu szukałam w internecie inspiracji na przeprowadzenie zajęć dla dzieci w tematyce Wielkiego Piątku. Internet, jak wiadomo, jest studnią bez dna, więc oczywiście znalazłam to, czego szukałam, a także trafiłam na blogi, które nie dały mi spać. Były to strony prowadzone przez amerykańskie chrześcijanki. Ich autorki zafascynowały mnie tym, jak każdego dnia "chodzą z Bogiem", jak ich codzienność jest przepełniona Jego chwałą, jak potrafią zaprosić Pana do wszystkiego, co robią. Zatęskniłam za takim życiem, bo choć od lat staram się być blisko Jezusa, to wciąż ciężko pracuję nad tym, by moja z Nim relacja była zawsze na pierwszym miejscu. Blogi, na które trafiłam, dawały mnóstwo inspiracji, wskazówek i motywacji do zmiany swojego życia, do nabycia nowych nawyków, nauczenia się bardziej Bożego życia. Chciałabym się tym z Wami podzielić, a przy tym zmotywować siebie do wytrwania w tym dobrym zachwycie i pragnieniu zmian.
Zobaczymy jak mi to wyjdzie...

Czujcie się tu dobrze, zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Izdebka , Blogger